خبرگزاری کار ایران

با همکاری اداره میراث فرهنگی و مدیریت شهری نظرآباد؛

تابلوهای راهنمای محوطه باستانی تپه ازبکی نصب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۱۹۹

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان نظرآباد گفت: مقرر شد تابلوهای مسیریابی محوطه باستانی ازبکی توسط بخشدار مرکزی در محل‌های تعیین‌شده نصب شود.

به گزارش ایلنا از البرز، مهدی کاظمی با اعلام این خبر اظهار داشت: نشست مشترکی با حضور شهردار ، رئیس شورای شهر و بخشدار مرکزی شهرستان نظرآباد در محل این اداره به منظور بررسی مشکلات و رفع موانع موجود در حوزه گردشگری و همچنین اتخاذ تصمیمات لازم در تدوین برنامه‌های هفته گردشگری این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان نظرآباد یکی از قطب های مهم گردشگری استان البرز محسوب می‌شود لازم بود تا در جهت پاکسازی و زیباسازی حاشیه‌ها و همچنین مسیرهای محوطه‌های تاریخی و باستانی رایزنی‌هایی با مدیریت شهری این شهرستان صورت گیرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نظرآباد همچنین تصریح کرد: با وجود این نشست مقرر شد تابلو های مسیر یابی محوطه باستانی ازبکی ، توسط بخشدار مرکزی در محل‌های تعیین‌شده نصب شود.

وی در ادامه، نصب تابلوی سر در محوطه باستانی تپه ازبکی توسط شهرداری را از اهم موضوعات مطرح شده در این نشست بر شمرده و تاکید کرد: ضمن انجام این امر مقرر شد اقدامات لازم برای تعریض خیابان موزه آسیاب مهدی که به جاده گردشگری منتهی می شود نیز در دستور کار قرار داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز