خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک استاندار البرز به نماینده منتخب مردم کرج در مجلس شورای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۲۲۸

استاندار البرز طی پیامی به نماینده منتخب مردم کرج، فردیس و اشتهارد برای ورود به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در این پیام از سوی شهبازی آمده است:

برادر ارجمندم جناب آقای علیرضا عباسی 

منتخب مردم شریف استان البرز در دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

انتخابات نماد و جلوه مرد‌م‌سالاری در نظام اسلامی است که در عرصه‌های مختلف در دوران بیش از ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، ظهور و بروز ویژه‌ای داشته است. 

امید است با اتحاد و انسجام در پرتو الطاف الهی در آغازین سال های گام دوم انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی و به یمن تعامل برادرانه با دو نماینده دیگر استان با همراهی همدلانه نهاد قانونگذاری کشور با سایر سازمانها و نهادهای تصمیم‌ساز نظام مقدس اسلامی شاهد آغاز فصلی جدید از خدمتگزاری خالصانه به مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام و انقلاب باشیم. 

مزید توفیقات جنابعالی و نمایندگان معزز دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را در ظلّ عنایات و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از درگاه ایزد متعال خواستارم و دست همراهی و اتحاد جنابعالی را برای توسعه همه جانبه استان سرفراز البرز به گرمی می فشارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز