خبرگزاری کار ایران

به زودی برگزار می‌شود؛

اختتامیه پویش محرم ایمن در کرج

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۱۷۷

رئیس شورای مشورتی جوانان مرکز کرج از اختتامیه پویش محرم ایمن، اقدامی از شورای مشورتی جوانان مرکز کرج با مشارکت ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان البرز است؛ خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز حمید رضا رحیمی ابداء، افزود: پویش محرم ایمن از مورخ ۹۹/۵/۳۱ لغایت ۹۹/۶/۱۵ با رویکرد رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و درمان راه اندازی شد و از علاقه مندان در خواست شد به منظور شرکت در این پویش از فعالیت هیئت های عزاداری خود، نذری ها و دیگر فعالیت های مذهبی، فیلم و عکس تهیه کنند و آثار خود را به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

وی عنوان کرد: در همین راستا در پایان مهلت ارسال آثار، تعداد ۲۹۰ اثر در قالب عکس و فیلم به دبیرخانه پویش ارسال شد و بر اساس کار کارشناسی‌شده تعداد ۵۰ اثر بصورت رای گیری در فضای مجازی به نمایش درآمد که نفرات برگزیده انتخاب و در روزهای ِ آتی هدایا و لوح تقدیر دوستان اعطاء خواهد شد.

رحیمی ابداء تصریح کرد: به سه نفر اول منتخب در این مسابقه هدیه معنوی و لوح یادبود و ۷ نفر بعدی به رسم یادبود لوح تقدیم حضورشان میشود.

رییس شورای مشورتی جوانان مرکز کرج در پایان از زحمات انصاری رئیس مجمع جوانان استان البرز و امیر رحمانی مدیر فرهنگی و کمیته روابط عمومی سازمان عتبات عالیات استان قدر دانی کرد.

 

اسامی برگزیدگان مسابقه پویش محرم ایمن به شرح ذیل است:

کیان ارجمند۹۲درصد

فاطمه محمدویردی۸۷درصد

امیرحسن شریفی۸۳درصد

علی اردوخانی۸۲درصد

امیرعلی نصیر پور۸۰درصد

میثم باغستانی۸۰درصد

معصومه و ریحانه محمدی۷۹درصد

محمدرضا سلطانی۷۶درصد

ابولقاسم تندرو ۷۴درصد

بهار مرادی ۷۱درصد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز