خبرگزاری کار ایران

با برپایی مراسمی صورت گرفت؛

سرپرست جدید صندوق کارآفرینی امید استان البرز معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۰۵۹

فرهاد حکیم نیا با حضور مدیر امور استان ها و شعب ستاد مرکزی صندوق کارآفرین امید کشور و با حکم اصغر نوراله زاده به عنوان سرپرست جدید صندوق کارآفرینی امید استان البرز معرفی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، آئین تودیع پرویز ایلدرمی و معارفه فرهاد حکیم نیا سرپرست صندوق استان البرز، امروز با حضور مدیر امور استان ها و شعب ستاد مرکزی صندوق، معاون و روسای شعب شهرستانهای استان البرز برگزار شد.

در حکم اصغر نوراله زاده رییس صندوق کارآفرین امید کشور خطاب به فرهاد حکیم نیا آمده است:

در راستای بند (ت) ماده 17 اساسنامه صندوق کارآفرینی امید و با توجه به سابقه، تجربه و دانش جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان البرز" منصوب می شوید.

امیدوارم با استعانت از عنایات پروردگار متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از تمامی ظرفیت های موجود در جهت تحقق موضوع فعالیت صندوق، مصرح در اساسنامه بهره گیری نمائید.

صندوق کارآفرینی امید که طی سال های اخیر به عنوان تنها صندوق تامین مالی کسب و کارهای خرد و کوچک در جامعه درخشیده است، در سال جهش تولید همچنان در صف اول حمایت از تولیدات داخلی علی الخصوص در روستاها تلاش خواهد کرد.

توفیق روزافزون شما را در انجام شایسته محوله با رعایت اصول قانون مداری و اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند منان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز