خبرگزاری کار ایران

با پیگیری استاندار البرز؛

منابع آب و برق شهرک‌های صنعتی استان تامین شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۱۹۳

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: با تاکید و پیگیری استاندار البرز، منابع آب و برق واحدهای تولیدی استان به عنوان زیرساخت مورد نیاز شهرک‌های صنعتی البرز تامین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مهدی پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وظیفه شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در راستای تامین زیرساخت های مورد نیاز و رفع مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار داشت: تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت ها برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

مهدی پور گفت: در این ارتباط ۳ شهرک صنعتی کوثر، امید البرز و اشتهارد در منطقه با شرایط بحرانی کمبود آب روبرو هستند.

وی افزود: با پیگیری استاندار در رفع مشکل منابع آب و برق و در راستای بازدید اخیر وزیر نیرو با اضافه شدن سهم آبه البرز  ۲۰ میلیون متر مکعب از ذخیره آبی سدهای امیرکبیر و طالقان به استان، اختصاص یافت.

مهدی پور با اشاره به سال جهش تولید، تصریح کرد: از سهم تخصیص یافته سفر وزیر نیرو به البرز، ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به منابع آبی شهرک های صنعتی اختصاص یافت و با تامین منابع آبی، عمده مشکلات شهرک‌های صنعتی به ویژه شهرک صنعتی اشتهارد برطرف می شود.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی البرز با اشاره به خرید چاه به عنوان یکی دیگر از منابع تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی، اظهار داشت: خرید چاه هرچند با قیمت بالا به عنوان یکی از راه حل‌های تامین ذخائر آبی از طرف شرکت شهرک‌ها قابل پیگیری است.

مهدی پور با یادآوری انعقاد تفاهم نامه بین شرکت برق منطقه ای تهران، استانداری البرز و شرکت شهرک های صنعتی البرز در راستای هزینه های احداث پست های برق، اضافه کرد: تا پایان سال ۹۹، استقرار پست سیار ۲۴ مگاوات برای تامین برق شهرک صنعتی کوثر اضافه می شود.

این مقام مسئول در ادامه به تامین گاز مورد نیاز سوختِ واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: برای تامین گاز شهرک های صنعتی، خط لوله ۳۶ اینچی از بویین زهرا به سمت کرج جاگذاری می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز