خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری فردیس خبر داد:

بهره برداری از سرای محله بوستان فردیس با اعتباری ۴۲ میلیارد ریالی

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۱۱

سرپرست شهرداری فردیس گفت: سرای محله بوستان فردیس با اعتباری حدودا ۴۲ میلیارد ریالی برای بهره‌برداری آماده شده است.

به گزارش ایلنا، کیهان نریمانی در آیین افتتاح سرای محله بوستان و کلنگ زنی لاین کندرو بلوار مپنا فردیس که پیش از ظهر یکشنبه انجام شد، با اشاره به اینکه سرای محله بوستان فردیس با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: مساحت این پروژه ۳۰۰ متر مربع در ۲ طبقه است.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی ۲ سرای محله دیگر در فردیس در حال انجام است، اضافه کرد: احداث سراهای محله با هدف انجام فعالیت های رفاهی، اجتماعی، فرهنگی و غیره در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه فردیس دارای پتانسیل های فرهنگی و اجتماعی متعددی است، تاکید کرد: سراهای محله فضایی برای برگزاری کلاس های آموزش شهروندی هستند.

وی در بخش دیگری با اشاره به کلنگ زنی لاین کندرو بلوار مپنا فردیس، تصریح کرد: طول این محور حدودا ۲ هزار و ۴۰۰ متر است.

نریمانی با بیان اینکه برای احداث این پروژه ۷۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، بیان کرد: سال گذشته لاین شمالی این بلوار به بهره برداری رسید.

به گفته وی، مدیریت شهری فردیس در نظر دارد نسبت به احداث جاده تندرستی و فضای سبز در حاشیه ضلع جنوبی این بلوار اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز