خبرگزاری کار ایران

فاضلی مطرح کرد:

حمایت ویژه دادگستری البرز از تشکیل شعب ویژه در منطقه ویژه اقتصادی پیام

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۸۲۹

رئیس کل دادگستری البرز برای تشکیل شعب ویژه رسیدگی به پرونده های قضایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام با هدف رسیدگی سریع‌تر به این پرونده‌های حقوقی و تعیین تکلیف شدن آنها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین فاضلی هریکندی روز سه شنبه طی بازدید از بخش های مختلف این منطقه از جمله گمرک، بخش فرودگاهی و تعدادی از شرکت های مستقر در این منطقه و در نشست مشترکی با مدیر عامل این منطقه افزود: در صورتی که تعداد پرونده های قضایی در این منطقه زیاد باشد، شعبه اختصاصی و در غیر این صورت شعبه دیگری به صورت تخصصی به این پرونده ها رسیدگی می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، یکی از مهم ترین اولویت های دستگاه قضا و قوه قضاییه حمایت از بخش تولید و برطرف کردن مشکلات پیش روی این بخش است.

وی با بیان اینکه یکی از الزامات تحقق شعار سال، مبارزه با قاچاق با هدف حمایت از تولید داخل است اظهار داشت: تمام سعی ما بر این است که مشکلات منطقه ویژه اقتصادی پیام با توجه به اینکه از ظرفیت هایی از جمله گمرک، فرودگاه و وجود صنایع مختلف  برخوردار است، بررسی وبرطرف شودکه در همین راستا در حین بازدید امروز به دبیراجرایی ستاد اقتصاد مقاومتی استان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات این منطقه به خصوص تولید کنندگان داده شد.

فاضلی هریکندی رعایت الزامات حریم ساخت و ساز در محدوده فرودگاه پیام از سوی دستگاه های مرتبط را از دیگر موارد قابل پیگیری در ستاد اقتصاد مقاومتی استان عنوان و گفت: در خصوص اراضی این منطقه که مشکلاتی دارند نیز پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حلقه دره اشاره و عنوان کرد: ساماندهی حلقه دره با توجه به مشکلات محیط زیستی که می تواند ایجاد کند یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام دادگستری استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز