خبرگزاری کار ایران

در محدوده منطقه یک شهرداری فردیس؛

عملیات روکش آسفالت مسیر رفت و برگشت بلوار شهید سلیمانی تکمیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۲۹۹

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از تکمیل عملیات روکش آسفالت مسیر رفت و برگشت بلوار شهید سلیمانی فردیس در محدوده منطقه یک خبر داد و گفت: برای انجام این عملیات حدودا 12 هزار تن آسفالت بکار رفته است.

به‌گزارش ایلنا، مهیار گرانمهر از اتمام عملیات روکش آسفالت بلوار شهید سلیمانی در محدوده منطقه یک شهرداری فردیس خبر داد و اظهار کرد: این پروژه در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی شهر به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای در دستور کار حوزه عمران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: عملیات بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی فردیس تا پایان این بلوار در محدوده منطقه 2 نیز ادامه دارد.

گرانمهر طول محور بهسازی شده آسفالت بلوار شهید سلیمانی در منطقه یک را 6 هزار متر طول خواندش و عنوان کرد: برای انجام عملیات بهسازی آسفالت این معبر حدودا 12 هزار تن آسفالت استفاده شده است.

وی هدف از بهسازی آسفالت معابر شهر را تسهیل در تردد خودرو ها اعلام کرد و افزود: بهسازی معابر شهر با اولویت معابر اصلی در دست اقدام خواهد بود.

به گفته سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس، ضریب روسازی راه ها در این شهر به استاندارد 95 درصد ارتقاء پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز