خبرگزاری کار ایران

رحمانی خبر داد:

اعلام اسامی برندگان مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه جهادگران بی نشان

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۱۴۶

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز ضمن اعلام اسامی برندگان مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه جهادگران بی نشان از استقبال خوب شهروندان در این رقابت هنری خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر رحمانی، امروز در نشست خبری با بیان این که مسابقه عکاسی جهادگران بی‌نشان مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است، گفت: پیرو تاکید آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در هشتمین خطبه‌ مکتوب جمعه مبنی بر ثبت خاطرات این روز های کرونایی؛ کمک‌ های مومنانه و مواسات، موضوعاتی از قبیل توزیع بسته های معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم، پرداخت حساب های دفتری افراد نیازمند و کمک مومنانه به موضوعات مسابقه جهادگران بی‌نشان اضافه شد.

وی افزود: خدمات رسانی، ضدعفونی معابر و خودروها، توزیع اقلام بهداشتی، تولیدات فرهنگی و آموزشی، تولید و توزیع ماسک موضوع و محور دیگر این مسابقه بود.

رحمانی ضمن اعلام اسامی برندگان مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه جهادگران بی نشان گفت: در بخش عکاسی این مسابقه داود کهن ترابی، مهدی پورعرب، فاطمه سادات علایی و سید رضا حسینی به ترتیب نفرات اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر شدند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز، ادامه داد: تقی حسن زاده، امیرحسین خادمی، محمدمهدی خدابنده و محمدمهدی سروری به ترتیب به عنوان نفرات اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر بخش فیلم کوتاه مسابقه جهادگران بی نشان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز