خبرگزاری کار ایران

طی تفاهمنامه‌ای تصویب شد؛

ساخت 400 واحد مسکونی برای ایثارگران در شهر جدید هشتگرد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۳۵۴

در نشست هم اندیشی اجرای تفاهمنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با استانداری البرز، مقرر شد 400 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر جدید هشتگرد، ساخته شود.

به گزارش ایلنا، نشست هم اندیشی اجرای تفاهمنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با استانداری البرز مبنی بر ساخت 3 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی با حضور سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، حق لطفی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، عالیانی معاون تعاون بنیاد البرز و دیگر مسئولان برگزار و در پایان مقرر شد تعداد 400 واحد مسکونی با همکاری شرکت عمران شهر جدید در یکی از بهتری مناطق شهر ساخته و در آینده تحویل ایثارگران شود.

سلیمان رستمیان در این جلسه بر لزوم حمایت همه جانبه از ایثارگران تاکید کرد و گفت: اتفاقات بسیار خوبی در سال آتی برای تامین مسکن ایثارگران صورت گرفته و خواهد گرفت .

وی افزود: مسکن یکی از مهمترین چالش های امروز ایثارگران است که باید بتوانیم برای رفع آن تلاش کنیم، خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان ستون صیانت و دفاع از کشور هستند که باید از آنها حمایت شود . 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تاکید کرد: امروز باید بهترین خدمت را در اوج تکریم و احترام به ایثارگران ارائه کنیم ، باید کاری کنیم که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بهترین جایگاه عزت و احترام قرار گیرند و دغدغه ای بابت مسکن و معیشت نداشته باشند.

با توجه به رشد روزافزون جمعیت ایثارگری در شهر جدید هشتگرد مقرر شد 2 هزار متر زمین در این شهر جهت ایجاد مجموعه فرهنگی و اداری برای ایثارگران در اختیار بنیاد قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز