خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مجموعه مسئولان البرز در نهایت همدلی برای گره گشایی از مشکلات مردم همدل هستند

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۱۹

استاندار البرز گفت: جای خرسندی دارد که در استان نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم البرز در مجلس، اعضای شورای تامین و دستگاه های قضا و اجرایی در استان به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم در نهایت همدلی و اتحاد و کاهش آلام آنها هستند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در جلسه بررسی وضعیت اقشار کم درآمد استان و روند خدمات دهی به آنها که روز یکشنبه با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، افزود: در خصوص بافت های ناکارآمد شهری و حاشیه نشینی البرز، دولت برای ساماندهی 14 منطقه ورود کرده و اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: رییس بنیاد مستضعفان کشور در جریان شیوع کرونا و حمایت از جریان مواسات و کمک های مومنانه همراهی بسیار خوبی با البرز داشته اند و تنها در یک فقره طی درخواستی که صورت گرفت بلافاصله 5 میلیارد تومان به اقشار کم درآمد و گروه هدف استان کمک کردند.

شهبازی گفت: این نشست برای بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به اقشار کم درآمد استان تشکیل شد.

وی افزود: جای خرسندی دارد که در استان نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و دستگاه های قضا و اجرایی در استان به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم در نهایت همدلی و اتحاد و کاهش آلام آنها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز