خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی؛

استاندار البرز روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۳۱۰

استاندار البرز در پیامی روز شهرداران و دهیاران را به تمام تلاشگران این عرصه تبریک گفت و افزود: بی‌تردید با تلاش شهرداران و دهیاران سراسر استان می توانیم شاهد ارتقای سرمایه اجتماعی و امید آفرینی در جهت رشد، بالندگی و توسعه همه جانبه البرز باشیم.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام از سوی شهبازی آمده است:

شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد و بالندگی و توسعه سکونتگاه های شهری و روستایی پویا، با نشاط و توسعه یافته دارند.

بی تردید از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا به امروز نقش شهرداریها و دهیاریها 

در راستای تحقق مردم‌سالاری دینی، تقویت نهاهای محلی و مدنی و اهداف حقوق شهروندی مد نظر مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید بسیار واضح و مبرهن بوده است.

یکی از موضوعات اساسی که امروز  باید به عنوان سرفصلی مهم در پیشانی اقدامات این نهادهای مردمی مورد توجه قرار گیرد ارتقاء درآمدهای پایدار بر اساس ظرفیت‌های شهری و روستایی است.

۱۸ شهرداری و ۲۴۵ دهیاری استان که بر اساس آرای مستقیم مردم به ۱۱۲ عضو شوراهای شهری و ۸۰۰ عضو شوراهای روستا, برگزیده شده اند باید تلاش لازم را جهت ارتقا سرمایه های مادی و معنوی شهری و روستایی استان داشته باشند.

اینجانب ضمن تبریک چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری به تمامی تلاشگران این عرصه بر این باورم که با همت خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها با توجه نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان جهش تولید در راستای سیاستهای دولت تدبیر امید می توانیم شاهد شکوفایی و تقویت زیست بوم با استفاده از رویکردهای نوآورانه و خلاقانه در اداره بهینه امور شهری و روستایی در حوزه ایجاد درآمدهای پایدار محلی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز