خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی مشترک صورت گرفت؛

تبریک فرماندهی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز به مناسبت هفته قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۸۹۱

فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت هفته قوه قضائیه، پیام تبریک صادر کردند

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده و حجت الاسلام یوسفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بمناسبت هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش که بعنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است، پیام تبریک صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی است.

قضا و قضاوت در نگاه عمومی راهکاری است برای یافتن حق، برقراریِ عدل و رساندن حق به صاحب آن. قضاوت در واقع از یکسو مسیری است که حق جویان را امیدوار می‌سازد و از سوی دیگر زورمداران را از رسیدن به آمال و آرزوهای نابجا باز می‌دارد.

مروری بر عملکرد قوه قضائیه در حال حاضر نشان دهنده آن است که دستگاه قضایی با بهره جستن از شرع مقدس اسلام، دستاوردهای شگرفی را در زمینه‌های تدوین لوایح قضایی، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع برداشته است.

سپاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش، از دستگاه قضا استان البرز برای حضور مستمر در صحنه و پیگیریهای مجدانه به منظور برپایی نمایی از عدالت حضرت علی (ع) که نویدبخش آسایش و آرامش برای ملت شریف استان و هشداری جدی برای مجرمان و متخلفان است، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال دوام توفیق خدمت و سربلندی ایران اسلامی را خواستاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز