خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشور؛

تفاهمنامه دندانپزشکی اداره کل زندان‌های استان البرز با گروه جهادی دندانپزشکی منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۸۶۴

مدیرکل زندان های البرز گفت: طی تفاهمنامه ای یکساله بین اداره کل زندان های استان البرز و گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور کلیه خدمات دندانپزشکی مددجویان استان البرز به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، عبداله مرتضوی در خصوص تفاهمنامه خدمات دندانپزشکی گفت: همزمان با هفته قوه قضائیه پیرو مذاکرات پیشین با سرپرست گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور، تفاهمنامه‌ای منعقد شد که‌طی این تفاهمنامه فراهم کردن فضا و مواد اولیه با این اداره کل است و این گروه نیز با گرد هم آوردن دندانپزشکان خیر و مجرب کلیه خدمات دندانپزشکی را به صورت کاملا رایگان به مددجویان ارایه می دهند.

مدیرکل زندان های البرز در حاشیه بازدید از اردوی جهادی ۲ روز گروه دندانپزشکی منتظران ظهور در ندامتگاه مرکزی افزود: خدمات دندانپزشکی بار مالی بسیاری دارد که با این تفاهم مددجویان علاوه بر دسترسی به خدمات دندانپزشکی، از این خدمات به صورت رایگان بهره مند می شوند.

مرتضوی گفت: این گروه جهادی در خرداد ماه سال جاری نیز در ندامتگاه فردیس حضور داشتند و در آن زندان نیز به کلیه مددجویان نیازمند ارایه خدمات دادند و این تفاهمنامه و این اردوی جهادی نیز برای اولین بار در کشور صورت گرفته و ما امیدواریم بتوانیم اردوی های جهادی پزشکی دیگری را نیز که نیازمند مددجویان است را به زندان ها بیاوریم.

گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور متشکل از دندانپزشکان خیری است که بدون دستمزد به اقشار بی بضاعت جامعه در سراسر کشور با کمک برخی از نهادهای حمایتی خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز