خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس:

پروژه سرای محله بوستان فردیس با پیشرفت 70 درصدی همراه است/ افتتاح تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۳۳۹

شهردار فردیس از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه سرای محله بوستان فردیس خبر داد و گفت: درصدد هستیم این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

به گزارش ایلنا، محمد خسرو زاده در حاشیه بازدید از روند اجرایی سرای محله پارک بوستان فردیس که صبح پنجشنبه انجام شد، افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان را یکی از مهمترین مولفه های شهری توسعه یافته اعلام کرد و افزود: پروژه های عمرانی و خدماتی هنگامی موثر و موفق خواهند بود که در آنها از نظرات شهروندان استفاده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی 3 سرای محله در نقاط مختلفی از شهر همچون محله پیک، شهرک راه آهن و پارک بوستان فردیس در حال انجام است، عنوان کرد: در صدد هستیم این پروژه ها را هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

شهردار فردیس پیشرفت فیزیکی سرای محله پارک بوستان فردیس را حدودا 70 درصد خواند و افزود: درنظر داریم این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه برای احداث پروژه سرای محله پارک بوستان فردیس اعتباری حدودا 700 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مساحت این پروژه 600 متر در دو طبقه است.

خسرو زاده در بخش دیگری با اشاره به اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد تا پایان سال جاری نسبت به تکمیل و بهره برداری از 18 پروژه عمرانی و خدمات شهری در فردیس اقدام کند، تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها شاهد افزایش سرانه های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز در فردیس خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز