خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج خواستار شد:

لزوم برنامه ریزی استاندارد خدمات مشاغل طبق ذائقه مردم

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۲۹

شهردار کرج گفت: در ساماندهی مشاغل لازم است ذائقه مردم را شناسایی کرد تا استانداردهای متناسب با آن اعمال شود.

به گزارش ایلنا، علی کمالی زاده در اولین جلسه کارگروه ساماندهی صنوف و مشاغل کارگاهیِ مزاحم که به ریاست فرماندار ویژه شهرستان کرج برگزار شد در ارتباط با ساماندهی مشاغل خُرد اظهار داشت: حذف مشاغل مزاحم شهری بسادگی میسر نیست و باید با برنامه ریزی زمینه تقاضا را اصلاح کرد؛ کما اینکه با آگاهی بخشی به مردم، تغییر ذائقه در تامین مصالح ساختمانی برای احداث بنا صورت پذیرفت.

وی افزود: کلانشهر کرج در جریان گسترش و توسعه است چرا که  به لحاظ اقلیمی از ظرفیت مناسب و خوبی برخودار هستیم که پدیده مهاجرت از جمله جاذبه های مقصد در این کلانشهر است و لذا باید برنامه ریزی برای فعالیت مجاز مشاغل برای تامین نیاز جمعیت مهاجر صورت پذیرد.

شهردار کرج گفت: در ساماندهی مشاغل باید ذائقه مردم را شناسایی کرد تا استانداردهای لازم، متناسب با آن اعمال شود.

طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، ساماندهی مشاغل مزاحم شهری بمنظور جلوگیری از ایجاد و تاسیس هرگونه مکانی است که به نحوی که موجب بروز مزاحمت برای ساکنان یا مخالف اصول بهداشت در شهرها باشد. بر این اساس باید از تاسیس کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، گاراژهای عمومی، تعمیرگاه‌ها، دکان‌ها و همچنین مراکزی که مواد محترقه می‌سازند، اصطبل چارپایان و مراکز دامداری و به طور کلی تمامی مشاغل مزاحم و کسب‌هایی که ایجاد مزاحمت و سروصدا یا تولید دود یا عفونت می‌کنند یا باعث تجمع حشرات و جانوران می‌شوند، جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز