خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مطرح کرد:

آغاز اجرای پروژه استقرار نظام مدیریت بهره وری در اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۰۰۵

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی البرز گفت: پروژه استقرار نظام مدیریت بهره وری در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل فلاح در جلسه ای که بمنظور بررسی مصادیق بهره وری در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد با اشاره به آغاز اجرای پروژه استقرار نظام مدیریت بهره وری در اداره کل، اظهار داشت: استقرار چرخه مدیریت بهره وری در ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها با آغاز مراحل اجرایی آن در اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز به عنوان واحد پایلوت، رسما افتتاح شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز خاطرنشان ساخت: وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه مدیریت بهره وری، اقدامات اساسی صورت داده است که توسعه آن به سطح واحدهای تابعه در سراسر کشور می‌تواند گام بلندی در توسعه مدیریت و بهینه‌سازی منابع تلقی شود.

فلاح بیان کرد: در این خصوص و پیرو اجرای نظام مدیریت بهره وری در ستاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و با تصمیم کمیته بهره‌وری، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز به عنوان واحد پایلوت برای توسعه مدل به سطح واحدهای استانی، انتخاب و مقرر شد گام های اساسی لازم، بویژه تدوین نظام نامه بهره وری واحدهای استانی و استقرار سامانه الکترونیکی سنجش بهره وری با همکاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز اجرایی شده و مدل بهینه در سطح کشور پیاده شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری جلسات متعدد مدیریتی و کارشناسی با هدف استخراج شاخصهای واقعی در این اداره کل برگزار شده است و با پشتیبانی مدیران ارشد وزارتخانه بویژه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اموراقتصادی و دارایی تلاش می شود تا پایان نیمه  اول سال 1399 بهره وری واحد استانی پایلوت بصورت الکترونیکی مورد سنجش قرار گیرد و با ارائه داشبورد مدیریتی بهره وری، گام‌های بعدی چرخه مدیریت بهره وری نیز تا پایان سال اجرایی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت اخذ نتایج مطلوب از اجرای پروژه مذکور در واحد پایلوت، نظام مدیریت بهره وری مبتنی بر مدل بومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در سطح سایر ادارات کل استانی پیاده سازی و از نتایج آن در تعیین سطح بهره‌وری واحدها که مبنای عملکرد واقعی هر واحد است، استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز