خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار کرج:

جشنواره رویش؛ فرصتی برای بروز دستاوردها و توانمندی‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی در سطح جامعه

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۸۹۳

رئیس‌سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: برگزاری جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه ای، فصلی نو در مشارکت و همکاری با دانشجویان در امور مختلف شهری و حتی کشور، تاثیر بسزایی داشته و بستری مناسب برای منعکس کردن ظرفیت‌های قابل توجه آنها خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی در آیین اختتامیه دومین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه ای استان البرز ضمن اشاره به اهمیت حضور دانشجویان در عرصه های مهم فرهنگی و اجتماعی کشور گفت: این جشنواره به عنوان عرصه تجلی توانمندی‌ها و استعدادهای ارزشمند هنری و اجتماعی، بستری مناسب برای انعکاس ظرفیت‌های قابل توجه دانشجویان در سطح جامعه است. بی تردید برای رقم زدن حرکت و در ذیل آن رویشی نو و همچنین شکوفایی استعدادهای گوناگون لزوم برگزاری جشنواره ها و رویدادهای مختلف احساس می‌شود. 

رحیمی افزود: جشن رویش بهترین فرصت برای معرفی دانشجویانی است که در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی و علمی و... به صورت ویژه فعال بوده و آماده حضور در عرصه های مهم کشور می باشند. آنچه مسلم است عزم و اراده راسخ و پولاد گونه جوانان خوش غیرت و خوش آتیه ایران اسلامی است، که همچنان می تواند با بروز و ظهور توانایی های ارزشمند خود قله‌های رفیع اقتدار را تسخیر نماید و شکوه ایران را در گوشه جهانیان فریاد بزند.

معاون شهردار گفت: دانشجویان نخبه، فهیم و تلاشگر با پشتوانه عظیم معنوی، بیش از گذشته در زمینه های مختلف مشارکت داشته و برگزاری جشنواره‌های مختلف استعدادیابی و بررسی آنها در تمام جهات نیز گواه همین امر بوده و یکی از سکوهای پرتاب این استعدادها به سطح جامعه و حضور در جبهه های مختلف اجتماعی است.

این مسئول در پایان گفت: در همین راستا برگزاری شایسته جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه ای، فصلی نو در مشارکت و همکاری با دانشجویان در امور مختلف شهری و حتی کشور تاثیر بسزایی داشته و بستری مناسب برای منعکس نمودن ظرفیت‌های قابل توجه آنها خواهد بود.

لازم بذکر است مراسم اختتامیه در دانشگاه فنی و حرفه ای و با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان البرز و رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کرج و بصورت وبینار برگزار و با ارتباط زنده اینترنتی با برگزیدگان دومین جشنواره رویش، این جشنواره رسماً به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز