خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز:

امروز فضای مجازی حرف اول را می‌زند و باید اطلاع رسانی در این فضا تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۵۹۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها به عنوان ابزار تحقق قدرت رسانه‌ای‌تاکید کرد وگفت: روابط‌عمومی در دنیای امروز، کارکرد ارتباطی مدیریت محسوب می‌شود و در این راستا فعالیت حرفه ای روابط عمومی استانداری در این عرصه قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی به مناسبت هفته روابط عمومی با حضور در اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، ضمن خداقوت به کارکنان این مجموعه، اظهار داشت: با توسعه علم و تکنولوژی، دنیا به یک دهکده جهانی تبدیل شده و وسایل ارتباطی روز دنیا ارتباط بین انسانها را آسان ساخته به گونه‌ای که مردم در کمترین زمان ممکن از احوال یکدیگر در سراسر دنیا با خبر می شوند.

وی گفت: امروزه نقش روابط عمومی ها بیش از پیش پر رنگ و اثربخش است بطوری که در یک سازمان مانند قلب تپنده عمل می‌کنند و هر چه روابط عمومی یک سازمان نظام مندتر و با علم روز دنیا همراه تر باشد مسلما در انعکاس جریانات یک سازمان و ارتباط آن با خارج از سازمان موفق تر عمل خواهد کرد.

فردی با بیان اینکه اگر اطلاع رسانی نباشد مثل فرد لالی است که نمی تواند حقی را ادا کند، افزود: امروز فضای مجازی حرف اول را می‌زند و باید اطلاع رسانی در این فضا تقویت و حمایت شود. 

معاون استاندار با بیان اینکه وظیفه برقراری ارتباط دو سویه بین دولت و مردم با روابط عمومی هاست، افزود: این مهم با ارتقا بیشتر جایگاه روابط‌عمومی و در نتیجه اثربخشی بیشتر روابط‌عمومی در برقراری ارتباط با جامعه و مجموعه دستگاه‌های مرتبط بیشتر بدست می آید.

وی افزود: رابطه دو سویه ملت و دولت در سایه فعالیت ها و انجام تکالیف سازمانی روابط عمومی ها تجلی می یابد و اهداف، رویکردها، مسئولیت ها، حقوق و وظایف دولت ها در قبال اقشار مختلف جامعه به طور عام و خدمات و ماموریت های ویژه سازمان مربوطه به طور خاص منعکس می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در پایان با تبریک روز و هفته روابط عمومی از کارکنان اداره کل روابط عمومی که در تمامی برنامه ها حضور و اشراف کامل دارند؛ تقدیر و قدردانی کرد.

به مناسبت این هفته همچنین؛ محمد صفری شهردار محمدشهر، محمدرضا فلاح نژاد مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مریم اسماعیلی فرد سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات با حضور در اداره کل روابط عمومی از تلاش‌های کارکنان روابط عمومی استانداری تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز