خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار کرج:

سال ۹۸ در حمایت از جامعه هنری در تاریخ شهرداری کرج بی سابقه بود

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۳۷۱

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: سال ۹۸ در حمایت از جامعه هنری و تخصیص اعتبار در تاریخ شهرداری کرج بی سابقه بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی ضمن تاکید بر اهمیت هنر و ابعاد مهم آن در سطح جامعه، گفت: هنر یکی از ارکان مهم در زندگی شهری است که نقش بسزایی در توسعه فردی اجتماعی دارد لذا می بایست اهمیت ویژه‌ای برای این امر قائل شد.

وی افزود: سال ۹۸ سالی پربار در حمایت از هنر و هنرمندان عزیز بود که در تاریخ شهرداری کرج بی سابقه محسوب می شود. 

رحیمی اذعان داشت: راه اندازی و تجهیز خانه هنرمندان شهر، برگزاری جشنواره های فیلم، عکس، نقاشی، شعرهای آیینی و کلاسیک، تئاتر، قصه گویی و خوشنویسی و... از جمله برنامه های اجرا شده در سال ۱۳۹۸ بود که در راستای سیاست های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

معاون شهردار با عنوان اینکه این توجه و اهمیت در سال گذشته حدود ۱۴.۵ درصد از بودجه تخصیصی سازمان فرهنگی را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: این رقم در مقایسه با سال ۹۷ رشد بیش از ۴۰۰ درصدی داشت. مثال عینی این رویداد مهم، توجه ویژه به گروه های تئاتر و نمایش با بیش از ۱۰۰ شب اکران است.

این مسئول فرهنگی در شهرداری کرج خاطر نشان کرد: در سال جاری این اهتمام به تاکید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین روسای کمیسیون های هنر و فرهنگ، همچنان ادامه داشته و در برنامه های ارائه شده در سال ۹۹ بیش از ۲۴ درصد از بودجه را به خود اختصاص داده تا بدین صورت افزایش نقش هنر در شهر و مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت آن در شناساندن تمامی موضوعات فرهنگی و اجتماعی و آموزش های شهروندی بعنوان یکی از اصلی ترین اهداف سازمان محقق گردد.

رحیمی در پایان گفت: راه اندازی گالری که یکی از خواسته های اصلی هنرمندان گرانقدر شهرمان است نیز در دست اقدام بوده و به زودی راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز