خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل کتابخانه های البرز؛

اعضای هیات مدیره انجمن خیّرین کتابخانه‌ساز استان انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۱۸۰

جلسه هیات مدیره انجمن خیّرین کتابخانه‌ساز استان با هدف انتخاب رئیس، نائب رئیس، خزانه دار و مدیرعامل انجمن با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هیات مدیره انجمن خیّرین کتابخانه‌ساز استان با هدف انتخاب رئیس، نائب رئیس، خزانه دار و مدیرعامل انجمن با حضور احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و سایر اعضا در دفتر مدیرکل برگزار شد.

در این جلسه، هراتی ضمن تقدیر از مشارکت فعال خیّرین در امر کتابخانه‌سازی ازحضور اعضا و جدیّت در برگزاری منظم جلسات این انجمن قدردانی کرد و گفت: یکی از مشکلات استان در بحث کتابخانه‌های عمومی، کمبود فضاهای کتابخانه‌ای بر اساس تراکم جمعیتی در مناطق مختلف است که نیازمند توجه بیش از پیش مسئولین و همراهی و همدلی خیّرین ارجمندی است که دغدغه افزایش سرانه مطالعه در بین عموم جامعه را دارند.

هراتی با بیان اینکه حمایت خیرین از کتاب و کتابخوانی در ارتقای سطح کتابخانه‌های استان مؤثر خواهد بود افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و شناسایی فضاهای جدید با اولویت‌بندی هدفمند باید در دستور کار جلسات انجمن قرار گیرد و با تصمیم‌گیری درست و بجا، راهگشای مسائل پیشروی کتابخانه‌های عمومی استان باشد.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص برخی فعالیت‌های انجمن با رای اعضا، نفرات اصلی این انجمن انتخاب شدند که طی آن؛ سعید نجاری سی‌سی، رئیس انجمن؛ حسن مهرانی، نائب رئیس؛ حمید مقدم، خزانه‌دار و گلشن شیرمحمدی به عنوان مدیرعامل انجمن خیّرین کتابخانه‌ساز استان البرز انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز