خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس:

پاکسازی شهرک راه آهن فردیس/ اجرای طرح پاکداشت شهر ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۶۵۵

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس از اجرای طرح پاکسازی محلات این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام وارسته در حاشیه بازدید اجرای عملیات پاکسازی شهرک راه آهن فردیس، اظهار کرد: طرح رسیدگی کلی به محلات و ارائه خدمات به شهروندان و فراهم آوردن محیطی مناسب و زیبا با برنامه‌ریزی و هماهنگی در منطقه یک شهرداری فردیس انجام می شود.

وی در ادامه هدف از اجرای طرح نگهداشت شهر را بهبود وضعیت پاکیزکی معابر اعلام کرد و افزود: این طرح هفته گذشته در شهرک سپاه منطقه یک شهرداری فردیس اجراء شد.

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس عنوان کرد: عملیات پاکسازی و نگهداشت شهر از سوی نیرو‌های خدماتی و اجرایی منطقه به طور روزانه و در پایان هر هفته با بکارگیری کلیه نیرو‌ها و تجهیزات در اختیار در حال انجام است و در سایر محلات نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: کار هرس و رسیدگی به فضای سبز، جمع آوری نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی، پاکسازی و تنظیف معابر جمع آوری زواید فضا‌های عمومی، رفع آلودگی‌های بصری، پاکسازی کلیه عناصر زاید در حاشیه بلوار، شستشوی جداول، رفت و روب، بخشی از فعالیت‌های انجام شده توسط نیرو‌های خدمات شهری منطقه یک شهرداری فردیس در شهرک راه آهن بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز