خبرگزاری کار ایران

در راستای رفع موانع معیشتی کارگران؛

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تراورس از استاندار البرز تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۷۱۷

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تراورس از استاندار البرز برای تلاش در راستای رفع موانع تولید و بهبود وضعیت معیشتی کارگران، با اهداء لوحی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا در متن لوح تقدیر از سوی مصطفی معینی، آمده است:

جناب آقای دکتر شهبازی - استاندار محترم استان البرز

روز جهانی‌کارگر، روز قدردانی از مردان و زنان بلند همت و دلسوزی است که در چرخه اقتصاد کشور می‌کوشند و به منظور فراهم آوردن منابع مورد نیاز و برای اجرای طرح ها، مجاهدانه ایفای نقش می کنند. قطعا در سالی که با درایت مقام‌معظم رهبری، سال جهش تولید نامگذاری شده است، حضور و تلاش چنین انسان‌های مخلصی بیش از هر زمان دیگر حیاتی و گره گشا خواهد بود.

لذا بدینوسیله در آستانه روز کارگر، از جانب تمامی کارکنان زحمتکش این شرکت، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش های بی دریغ حضرتعالی جهت رفع موانع و زحمات دلسوزانه برای بهبود وضعیت معیشتی کارگران اعلام می نمایم و از درگاه خداوند منان، سلامتی و موفقیت روز افزون شما را خواستارم.

شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن (تراورس) تولید کننده انواع تراورس های بتنی، بتنی سوزن، دی بلوک، بتنی با قابلیت حمل بار، چوبی، دیوارهای پیش ساخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز