خبرگزاری کار ایران

فلاح پور مطرح کرد:

حمایت از نیروی انسانی متخصص و متعهد گام اساسی در تحقق جهش تولید است

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۳۲۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: حمایت از نیروی انسانی متخصص و متعهد که در جهت استقلال و خودکفایی‌کشور فعالیت می‌کنند گام اساسی در تحقق جهش تولید است.

به گزارش ایلنا، حسین فلاح نژاد در نشست تقدیر هفته کارگر در شرکت تولید مواد اولیه داروپخش (تماد) بزرگترین تولید کننده مواد اولیه دارویی خاورمیانه، ضمن تقدیر از خدمات این شرکت که در زمان شیوع ویروس کرونا با تمام توان و بسیار شایسته برای تولید داروی موثر در درمان کرونا وارد عمل شد، اظهار کرد : در ایام شیوع بیماری کرونا در کنار خدمات ایثارگرانه کادر درمان وپزشکی که در خط مقدم مبارزه با بیماری عمل کردند، بخش مهم دیگری نیز در صنعت با تمام قوا در جهت تولید ملزومات بهداشتی و داروهای مهم در درمان بیماری کووید 19 بی ادعا و متعهدانه تلاش کردند که نمونه آن شرکت تماد است.

وی افزود : این شرکت با تولید ماده موثره هیدروکسی کلروکین برای تهیه داروی موثر در خط درمان بیماری کرونا و تامین نیاز دارویی کشوردر این زمینه توانسته است قریب به 9 میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه داشته است که باعث افتخار و بالندگی در استان، کشور و در جهان است .

فلاح نژاد با تاکید بر اینکه تلاش و توانمندی های متخصصان وتولید کنندگان ایرانی موجب استقلال و خودکفایی  کشور بویژه در ایام تحریم های ظالمانه می شود خاطر نشان کرد : نیروهای این شرکت همواره از گذشته  تا بحال با تولیدات جدید و نو آورانه بعنوان کارگران و تولید کنندگان نمونه استان در جشنواره های کارگر نمونه خوش درخشیده اند و اکنون نیز بعنوان بزرگترین تولید کننده مواد اولیه دارویی خاورمیانه به تولید وصادرات محصولات با کیفیت به 40 کشور جهان اقدام نموده است و این نشان از  روحیه جهادی وحس اعتماد به نفس ناشی از تعهد وتخصص مدیران و کارکنان آن است .

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی با بیان این مطلب که تلاش مضاعف برای جهش تولید و ایجاد خودکفایی در شرایط بحران و تحریم؛ نیاز اصلی کشور است افزود : حمایت از نیروی انسانی متخصص و متعهد که در جهت استقلال و خودکفایی کشور فعالیت می کنند گام اساسی در تحقق جهش تولید است و باید بدان توجه جدی نمود.

حمیدرضا علی پور مدیر عامل این شرکت نیز در خصوص فعالیت های این واحد تولیدی  بویژه فرایند ساخت ماده موثره هیدروکسی کلروکین برای تولید قرص های این دارو در درمان کرونا در سال 98 و سالجاری ، تولید محصولات نارکوتیک و غیر نارکوتیک و تامین داروهای تخصصی دیگر و نیز اقدامات موثر در جهت پیشگیری از بیماری کرونا در محیط کارخانه برای کارگران مانند غربالگری، فاصله گذاری اجتماعی ،ضدعفونی وسایر اقدامات حفاظتی بهداشتی در محیط کار این شرکت توضیحاتی را ارائه داد.

همچنین در این نشست که با حضور مسولین بسیج کارگری استان صورت گرفت عباس نمکی جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز نیز در خصوص دستاوردها و فناوری های افتخار آمیز کشور نکاتی را یاد آور شد و گفت: محور اصلی توسعه ما نیروی انسانی متعهد و متخصص است که باید همواره مورد حمایت قرار گرفته و با تلاش بیشتر در جهت سر بلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امید  وشکوفایی در مردم و مایوس کردن توطئه دشمنان گام بردارند.

کارکنان و مدیران این واحد تولیدی دارویی در راستای اجرای شیفت ایثار در استان به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کرده اند تا درآمدهای یک روز کاری خود را در قالب بسته های معیشتی به کارگران آسیب دیده از کرونا هدیه دهند.

در پایان از خدمات مدیرعامل این شرکت از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان سازمان بسیج کارگری استان و نیز 8 کارگر و کارمند متخصص و نمونه این واحد به مناسبت هفته کارگر با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز