خبرگزاری کار ایران

قاسمی مطرح کرد:

جلوگیری از تغییر کاربری فضای سبز به مسکونی در دستور کار مدیریت شهری فردیس است

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۲۵۴

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و خدمات شهری شورای شهر فردیس گفت: جلوگیری از تغییر کاربری فضای سبز به مسکونی در دستور کار مدیریت شهری است.

به گزارش ایلنا، مجتبی قاسمی در جلسه کمیسیون عمران، خدمات شهری و شهرسازی شورای شهر فردیس، با اشاره به اینکه فردیس شهری مهاجر پذیر است، اظهار کرد: این شهر دائما درحال تغییر است که این موضوع بر لزوم حرکت در راستای توسعه شهر تاکید دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در رابطه با راهکارهای بهبود وضعیت فردیس باید نگاهی کلی داشته باشیم‌، عنوان کرد: لازم است برای رسیدن به خروجی مثبت در اقدامات، همگی با هم کار کنیم.

رئیس‌کمیسیون عمران، خدمات شهری و شهرسازی شهرداری فردیس با بیان اینکه کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر فردیس به طور تخصصی فعالیت می کند، گفت: سرحد آباد، هویت فردیس است؛ باید به حفظ و نگهداشت این باغ شهر توجه کنیم.

به گفته وی بیش از ۱۵۰ هزار اصله درخت در محدوده سرحد آباد فردیس موجود است.

قاسمی با تاکید بر لزوم طرح جامع فصلی فضای سبز فردیس، عنوان کرد: عدم تغییر کاربری های فضای سبز به مسکونی از اهداف شورای اسلامی شهر است.

وی با بیان اینکه حریم شهرک صنعتی سیمین دشت تا مجاور رودخانه باید درخت کاری شود، تصریح کرد: ایجاد کلنی های فضای سبز در شهر از اهداف مدیریت شهری فردیس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز