خبرگزاری کار ایران

امام جمعه فردیس مطرح کرد:

اقدام مثبت مدیریت شهری فردیس در مقابله با ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۹۹۰

امام‌ جمعه فردیس ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری فردیس در مقابله با کرونا، گفت: مدیریت شهری فردیس به کمک کارگاه‌های تولیدی ماسک آمده تا تولید و فعالیت آنها دوچندان شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی در فردیس که با حمایت های مردمی و همکاری مدیریت شهری فردیس روزانه ۱۸۰۰ ماسک و گان پزشکی تولید می کند، اظهار کرد: امروز شاهد تلاش نیروهای جهادی هستیم که به کمک مردم شتافته اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این کارگاه از اسفند ماه سال گذشته فعالیت دارد، اضافه کرد: کرونا مسئله ای جدی است که باید برای شکست آن دست در دست هم دهیم.

امام جمعه فردیس با اشاره به اینکه مردم برای پشتیبانی از جان بر کفان وزارت بهداشت پای کار آمده اند، بیان کرد: اگر همت و ایثارگری های مردم نبود اکنون شرایط کشور دشوار تر از شرایط کنونی بود.

وی با بیان اینکه همدلی و همراهی مردم نشان از درجه بالایی از همنوع دوستی است، تاکید کرد: یکپارچگی مردم در روز طبیعت نیز شایسته تقدیر است‌ اما برای از بین بردن این ویروس نیازمند همکاری هرچه بیشتر مردم هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری فردیس در مقابله با کرونا، گفت: مدیریت شهری فردیس به کمک کارگاه های تولیدی ماسک آمده تا تولید و فعالیت آنها دوچندان شود.

به گفته وی، مجموعه تولیدی ماسک و گان پزشکی در فردیس با ۷۳ چرخ خیاطی به طور جهادی، روزانه بیش از ۱۸۰۰ ماسک و گان پزشکی تولید می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز