خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز تاکید کرد:

جامعه کار و تعاون همراه با آحاد مردم در انتخابات مجلس شرکت می کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۸۹۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: قشر کار و کارگر با وجود مشکلات اقتصادی همواره در راستای پیشبرد اهداف نظام گام برداشته و یکبار دیگر با مشارکت حداکثری همراه با آحاد مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فلاح نژاد امروز در نشست استاندار البرز با تشکلات کارگری و تعاونگران استان، گفت: این نشست با حضوری اعضای کانون بازنشستگان استان، اعضای شورای اسلامی کار، انجمن های صنفی کارگری و کارفرمایی، هیات رئیسه اتاق تعاون و کار و امور اجتماعی که در پیشبرد اهداف تدوین شده، کمک می کند.

وی افزود: در استان البرز بیش از هزار تعاونی فعال در حوزه های مختلف کشاورزی، مسکن، حمل و نقل و ... با رویکرد جدید دولت تدبیر و امید در حوزه دانش بنیان مشغول فعالیت هستند.

فلاح نژاد تصریح کرد: در استان  با ۱۲۰ شورای اسلامی، ۱۴۹ نماینده کارگر، ۲۴ انجمن صنفی کارگری و ۵۵ انجمن صنفی کارفرمایی در قالب ۷ کانون فعال هستند.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قشر کار و کارگر با وجود مشکلات اقتصادی همواره در راستای پیشبرد اهداف نظام گام برداشته و در این میان با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و در اولین مرحله از گام دوم انقلاب با مشارکت حداکثری همراه با آحاد جامعه خواهند بود.

وی با عنوان اینکه در حوزه کارگری و تعاونی ظرفیت‌های ملی داریم، اضافه‌کرد: اکثر مسئولان تشکلات کارگری و تعاونی استان دارای چهره ملی و کرسی های کشوری هستند.

فلاح نژاد با اشاره به رکوردهای اقتصادی استان البرز در یکسال گذشته، اظهار داشت: این امکان که با حمایت استاندار و مسئولان ذیربط محقق شد منجر به کاهش نرخ بیکاری از ۱۶ به ۱۳ درصد نسبت به سال قبل شدیم.

وی افزود: بر اساس سامانه تامین اجتماعی در پاییز ۹۷ تعداد بیمه شده های اجباری ۲۹۶ هزار نفر بوده که امسال به ۳۰۶ هزار نفر افزایش یافته است.

این مدیر استانی گفت: میانگین ماهیانه هزار و ۷۵۵ نفر به بیمه شدگان اجباری استان افزود شد و در این مدت ۱۲۸ نفر، ماهانه از مقرری بگیرانه بیمه بیکاری خارج شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز