خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

انتصاب بانوان در راستای تحقق سهم 30 درصدی بانوان از پست‌های مدیریتی/ همت والا ویژگی برجسته خانم همتی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۱۵۰

استاندار البرز با اشاره به تحقق سهم 30 درصدی بانوان از پست‌های مدیریتی تا پایان برنامه ششم توسعه، اضافه کرد: انتصاب یک بانو در پست معاونت استانداری نیز حرکت در این مسیر است و اکنون این وعده نیز محقق شد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در مراسم معارفه زهرا صیادی به عنوان اولین سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری که روز شنبه برگزار شد، با قدردانی از تلاش های معاون اقتصادی استانداری که مسئولیت های حوزه توسعه مدیریت و منابع را نیز عهده دار بود، افزود: چندی پیش با رایزنی های صورت گرفته موفق به تفکیک معاونت های توسعه و اقتصادی استانداری شدیم.

وی ادامه داد: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، حوزه بسیار با اهمیتی است از این رو برای انتصاب فردی مناسب برای این پست، افراد بسیاری را مورد بررسی قرار دادم.

شهبازی با تاکید بر ضرورت رعایت نظم، صرفه جویی، کارآمدی نیروی انسانی، آموزش و... برای سیستم، گفت: بر این اساس از سرپرست معاونت این حوزه انتظار می رود با توجه به تجاربی که در حوزه های مختلف دارد، برنامه محور در راستای تحقق اهداف اقدام کند.

وی افزود: یکی از ویژگی های شاخص خانم صیادی، همت والا برای خدمتگزاری به نظام و مردم است از این رو با توجه به سوابق وی در پست های مدیریتی داخل و خارج کشور، انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد توفیقات ارزشمندی در این حوزه باشیم.

استاندار البرز با اشاره به تحقق سهم 30 درصدی بانوان از پست های مدیریتی تا پایان برنامه ششم توسعه، اضافه کرد: انتصاب یک بانو در پست معاونت استانداری نیز حرکت در این مسیر است و اکنون این وعده نیز محقق شد.

زهرا صیادی در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه پست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بسیار گسترده است، ادامه داد: در راستای تحقق توسعه متوازن و همه جانبه که مشمول مولفه های فراوانی است تمامی تلاش خود را بکار بسته و برای اهداف تدوین و تعیین شده از سوی استاندار محترم البرز حرکت می کنم.

صیادی گفت: ارتقا توان همکاران با آموزش های مرتبط و فناورانه از جمله مواردی است که به جد مد نظر قرار دارد چراکه باید نیروها مجهز به دانش روز باشند.

وی افزود: سرمایه روان شناختی و ایجاد بسترهای امیدافزایی، نشاط و تاب آوری، ارزشمندترین سرمایه محسوب می شود که باید در این راستا اقدامات برنامه محور و ساختارمندی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز