خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان فردیس:

فردیس نیازمند تأمین زیرساخت‌ها و اقدامات ویژه است

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۴۴۴

فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه شهرداران می‌توانند بخشی از اقدامات شهری و تأمین زیرساخت‌ها را انجام دهند، اظهار کرد: در آشوب‌های آبان‌ماه تلاش شهرداری فردیس و پرسنل این مجموعه بی نظیر و قابل ستایش بوده است.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل اینانلو امروز در شورای اداری شهرستان فردیس که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، امام جمعه فردیس و اعضای شورای فردیس به منظور تودیع و معارفه شهردار فردیس، برگزار شد، با اشاره به اقدامات منوچهر غفاری شهردار سابق فردیس در دو سال گذشته و مسعود نجفی در 6 ماه اخیر، عنوان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر فردیس می‌خواهیم که با هماهنگی، همدلی و اتحاد مسائل شهری را پیگیری کنند تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

اینانلو ادامه داد: فردیس با حدود 700 هزار نفر جمعیت آسیب و دیده و آسیب پذیر جزء مناطق ویژه کشور است که نیازمند تأمین زیرساخت‌ها و اقدامات ویژه است.

فرماندار فردیس با بیان اینکه شهرداران می توانند بخشی از اقدامات شهری و تأمین زیرساخت ها را انجام دهند، اظهار کرد: در آشوب‌های آبان‌ماه تلاش شهرداری فردیس و پرسنل این مجموعه بی نظیر و قابل ستایش بوده است.

در ادامه این مراسم، حکم وزیر کشور به شهردار فردیس اعطا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز