خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز تاکید کرد:

تسریع در بهره برداری از پروژه ملی چهار خطه شده راه آهن تهران- تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۸۸۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: برای کاهش بار ترافیکی و تداخل در تردد خودروها باید نسبت به احداث تقاطع در محدوده خطوط راه آهن شهر کرج اهتمام جدی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در جلسه بررسی رفع مشکلات و موانع پروژه چهار خطه شدن راه آهن تهران- تبریز افزود: جابجایی تیرهای برق برای احداث تقاطع غیر همسطح قزلحصار در دستور کار قرار دارد. 

وی تاکید کرد: رفع معارضین املاک همجوار خطوط ریلی راه آهن، تعریض خاکریز و لوله گذاری نهر سیاه جوی از جمله اقداماتی است که در محدوده پل قزلحصار به فوریت عملیاتی شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: رفع معارضین ملکی برای احداث تقاطع راه آهن در محدوده شیخ آباد و مهرویلا برای تسریع در تکمیل پروژه ملی چهار خطه شدن راه آهن تهران تبریز در دست اقدام قرار دارد. 

وی تصریح کرد: برای کاهش بار ترافیکی و تداخل در تردد خودروها باید نسبت به احداث تقاطع در محدوده خطوط راه آهن شهر کرج اهتمام جدی داشته باشیم. 

درویش پور عنوان کرد: انتظار می رود با تعامل و هم افزایی شرکت راه آهن و شهرداری شهر کرج این پروژه ملی در راستای تامین آسایش و رفاه بیشتر مردم هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز