خبرگزاری کار ایران

در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد؛

تعداد کل ثبت نام شدگان از اولین روز ثبت نام تا ساعت ۱۶ امروز ۲۶۹ نفر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۷۱۴

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج ، فردیس ، اشتهارد گفت : از صبح امروز تا ساعت ۱۶ تعداد کاندیداهای ثبت نام شده قطعی در سامانه انتخابات وزارت کشور در حوزه انتخابیه کرج ، فردیس ، اشتهارد ۶۸ نفر بوده است و تعداد کل ثبت نام شدگان از اولین روز ثبت نام تا ساعت ۱۶ امروز ۲۶۹ نفر بوده است .

به گزارش ایلنا، غفور قاسم پور  شامگاه شنبه ۱۶ آذر از محل سایت ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری کرج در جمع خبرنگاران  گفت : از صبح امروز تا ساعت ۱۶  تعداد کاندیداهای ثبت نام شده قطعی در سامانه انتخابات وزارت کشور در حوزه انتخابیه کرج ، فردیس ، اشتهارد ۶۸ نفر بوده است و تعداد کل ثبت نام شدگان از اولین روز ثبت نام تا ساعت ۱۶ امروز ۲۶۹ نفر بوده است .

وی افزود:‌  ۲۸درصد مشارکت مردم در ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است .

 قاسم پور فرماندار کرج در پایان زمان ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد در جمع خبرنگاران ادامه داد: ۳۲۰ نفر برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند که از این میزان ۲۵۲ آقا (۷۹درصد)و ۶۸ نفر خانم (۲۱درصد) بودند . 

وی در ادامه افزود : بیشتر ثبت نام کنندگان در سنین بین ۳۶ تا ۴۰ سال و سطح تحصیلات بیشتر شرکت کنندگان کارشناسی ارشد بوده است .

فرماندار کرج گفت : ۲درصد کاندیداهای ثبت نامی سابقه نمایندگی داشتند ، ۸۵درصد بدون سابقه داوطلبی و ۱۵درصد دارای سابقه داوطلبی بوده اند و جوانترین شرکت کنندگان در سن ۳۰ سالگی و مسن ترین ۷۴ سال اعلام شده است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز