خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

بازدید سرزده رئیس ستاد انتخابات استان از حوزه ثبت نام داوطلبان در ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۸۷۸

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در حاشیه بازدید سرزده از فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان از داوطلبان خواست ثبت نام خود را به روز های پایانی موکول نکنند.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی در سومین روز ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ثبت نام از داوطلبان انتخاباتی قرار گرفت.

فردی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، گفت: عوامل و دست اندرکاران ثبت نام داوطلبان در فرمانداری های کرج و ساوجبلاغ از آمادگی لازم برخوردار هستند.

وی ادامه داد: بر اساس زمانبندی انتخابات، ثبت نام از دو روز گذشته آغاز شده و امروز تا ظهر سومین روز شاهد ثبت نام 10 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان و ثبت نام 51 نفر در حوزه انتخابیه کرج هستیم.

فردی افزود: ثبت نام به مدت 7 روز در 208 حوزه انتخابیه در سراسر کشور انجام خواهد شد.

وی گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در استان البرز، 41 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، 6 نفر دارای مدرک دکترا و مابقی دارای مدرک معادل هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از افرادی که دارای شرایط لازم بوده و تمایل به ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند خواست تا کار ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکرده و هرچه سریعتربرای ثبت نام اقدام نمایند.

فردی ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان ساوجبلاغ از هیات نظارت این حوزه انتخابیه نیز  بازدید به عمل آورد و سپس در جلسه شورای تامین شهرستان مذکور شرکت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز