خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۴۶۷

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: یکی از وظایف مهم و ذاتی وزارت کشور برگزاری انتخابات در چارچوب قانون است و مجریان انتخاباتی 4 اصل مشارکت حداکثری، قانونمداری، بیطرفی و امانتداری را باید در سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی با بیان این مطلب در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: بر اساس روز شمار انتخابات روز یکشنبه 10 آذرماه از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصر نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  به مدت هفت روز  در 2 فرمانداری در سطح استان (شهرستان کرج و ساوجبلاغ) به عنوان مراکز حوزه های انتخابیه آماده ثبت نام هستند.

فردی گفت: علاوه بر فرمانداری ها، ستاد ثبت نام انتخابات در وزارت کشور هم تشکیل شده و داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به آنجا نیز مراجعه کنند.

به گفته وی داوطلبان خارج از کشور هم می‌توانند با حضور در سفارتخانه ها، کنسولگری‌ها و نمایندگی‌های ایران برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه تاکنون ستاد انتخابات کشور، دو اطلاعیه برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به داوطلبان منتشر کرده است، گفت: داوطلبان لازم است برای ثبت نام مدارکی مانند شناسنامه، عکس، کارت ملی، مدارک تحصیلی و مدارک نظام وظیفه را به همراه داشته باشند.

فردی افزود: یک فرم پرسشنامه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که پس از پر کردن این فرم، داوطلبان اقدام به ثبت نام می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: از نظر امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در آمادگی کامل هستیم و همه چیز برای آغاز فرایند انتخابات در استان البرز فراهم است.

فردی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم و ذاتی وزارت کشور برگزاری انتخابات در چارچوب قانون است و مجریان انتخاباتی 4 اصل مشارکت حداکثری، قانونمداری، بیطرفی و امانتداری را باید در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: مجریان انتخابات موظف هستند با مطالعه قانون انتخابات و رعایت برنامه ریزی زمانبندی انتخابات، آسیب شناسی محل اخذ آرا، تعامل با هیات های نظارتی، زمینه و شرایط را برای برگزاری انتخاباتی خوب با حضور و مشارکت گسترده مردم را فراهم نمایند.

فردی گفت: جلسات ستاد انتخابات به طور مرتب برگزار می شود و همه موارد یک به یک بررسی می شود.

در این جلسه یگانه، دبیر ستاد انتخابات استان البرز نیز گزارشی از جلسات برگزار شده ارائه کرد و افزود: تا کنون ده جلسه ستاد انتخابات برگزار کردیم که از این ده جلسه 3 جلسه ستاد با حضور هیات نظارت استان برگزار شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش هایی که از کمیته های و فرمانداری ها اخذ شده همه زیر ساخت های انتخابات آماده برگزاری انتخابات سالم را دارند.

وی با بیان اینکه مانور انتخابات در شهرستان ها برگزار شد تصریح کرد: برنامه روز شمار انتخابات به صورت کلی و تفضیلی به همه فرمانداران و مراکز حوزه انتخابیه ارسال شده است. 

در ادامه، کمیته های فناوری، حراست، کمیته اطلاع رسانی و فرمانداری های حوزه انتخابیه نیز گزارش اقدامات انجام شده خود را اعلام و تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز