خبرگزاری کار ایران

در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز برگزار شد؛

مراسم تشرف جوان ایتالیایی به دین مبین اسلام

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۹۷۳

با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، جوان ایتالیایی به دین مبین اسلام، مشرف شد.

به گزارش ایلنا، الساندرو فرسینو، جوان ایتالیایی الاصل با حضور در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان البرز و امام‌جمعه کرج با اقرار به وحدانیت باری‌تعالی و نبوت پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم و امامت دوازده معصوم علیهم‌السلام و بیان شهادتین در حضور آیت‌الله حسینی همدانی به دین مبین اسلام مشرف شد.

آیت‌الله حسینی همدانی در این مراسم تأکید کرد: مسلمان شدن یک باور قلبی است و لازم است که شخص پیش از اقرار به وحدانیت خدا و شهادت به نبوت پیامبر و امامت اهل‌بیت علیهم‌السلام نسبت به اصول و فروع دین، درک و اعتقاد قلبی داشته باشد.

این جوان مسیحی کاتولیک، پیش از بجا آوردن شهادتین، با اصول دین، یعنی «توحید»، «عدل»، «نبوت»، «امامت»، «معاد» و مسائلی در خصوص امامت امام زمان علیه‌السلام و دوران غیبت و تفاوت مذاهب شیعه و تسنن، آشنا شده و در این خصوص توضیحاتی را دریافت کرد.

در پایان این مراسم آیت‌الله حسینی همدانی با اهداء یک جلد قرآن کریم به زبان انگلیسی، تشرف به دین اسلام و مذهب شیعه اثناعشری را به این جوان تازه‌مسلمان تبریک گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز