خبرگزاری کار ایران

امروز برگزار شد؛

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۵۷۳

با حضور استاندار البرز، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز معارفه شد.

به گزارش ایلنا در مراسم معارفه امروز که با حضور عزیزاله شهبازی برگزار شد، نورمحمد فردی، بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز فعالیت خود را در استان  البرز آغاز کرد.

استاندار البرز در این نشست با اشاره به سوابق نورمحمد فردی، گفت: وی از کارشناسان خبره وزارت کشور در حوزه‌های امنیتی، سیاسی و اجتماعی است و امسال در البرز مسئولیت سنگین انتخابات را نیز بر عهده دارد.

وی افزود: در سایه همراهی و تعامل و بسترهایی که مهیا شده، امید است شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت بالا باشیم.

نورمحمد فردی در ادامه این مراسم، گفت: من از بدنه وزارت کشور با اشراف کامل بر ماموریت های حوزه های مختلف و تنها به دعوت استاندار البرز و تایید وزیر کشور در البرز مسئولیت پذیرفتم.

وی ادامه داد: اکنون مهمترین هدف وزارت کشور برگزاری انتخابات است و باید بستری را فراهم کنیم که تمامی کاندیداهای قانونی بتوانند خود را به معرض انتخاب بگذارند.

فردی گفت: به طور قطع طبق روالی که تاکنون طی شده، جلسات ستاد انتخابات را به صورت منظم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در سوابق کاری خود برگزاری 11 انتخابات را دارم از این رو از جزئیات مطلع هستم، افزود: همه ما بعنوان مسئولان رده های مختلف استان باید درصدد باشیم که همراه و یاور استاندار البرز برای برگزاری انتخابات باشیم و با مسئولیت پذیری شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که وی بتواند با فراغ بال به امور کلان بپردازد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز اضافه کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک فرصت است و باید آن را مغتنم شمرده و به شکلی عمل کنیم که در محضر خداوند شرمسار نباشیم.

وی گفت: البرز به واقع ایران کوچک است و باید از فرصت وجود قومیت های مختلف بهره برداری کنیم چراکه کوتاهی در این راستا فرصت ها را به تهدید بدل می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز