خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی خبر داد:

درخواست 10 واحد تولیدی استان البرز بررسی و تعیین تکلیف شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۲۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از بررسی و تعیین تکلیف درخواست 10 واحد تولیدی استان با اشتغال بیش از 550 نفر شاغل در این واحدها خبر داد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی با بیان این مطلب در پنجاه و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع مواتع تولید استان؛ اظهار داشت: مشکلات این واحدهای تولیدی که در زمینه های مختلف؛ تجهیزات برقی، سموم کشاورزی، فوم پلی اتیلن، بازیافت پت، کیسه پلی پروپیلن، چرم مصنوعی، لبنیات، انواع پوشش‌های داخلی خودرو، دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی و همچنین قطعات خودرو که بیش از 550 نفر در آنها شاغل بودند، بررسی و تعیین تکلیف شد.

وی عمده ترین مشکلات این واحدها را در زمینه‌های مساعدت های بانکی، تسهیلاتی و همچنین همکاری از سوی شرکت های خدماتی گاز و پخش فرآورده های نفتی استان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری مطلوب دستگاه های اجرایی و بانک های استان درخواست صاحبان صنایع مورد بررسی قرار گرفته و با رای اعضای جلسه بسترهای لازم به منظور رفع مشکلات و ادامه فعالیت آنها فراهم شد.

به گفته وی این کارگروه با هدف تسهیل در امور و رفع موانع فعالیت وحداهای تولیدی و صنعتی به صورت هفتگی برگزار می‌شود تا مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی به صورت ریز و تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز