خبرگزاری کار ایران

انجام عملیات انتقال تاسیسات برقی معارض خط ریلی گلشهر هشتگرد

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۸۳۱

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: انتقال خط برق 63کیلو ولتی که از عرض آزادراه کرج- قزوین عبور می کند با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور ضمن بازدید از اجرای عملیات انتقال خط برق قطار شهری کرج هشتگرد، افزود: برای جلوگیری از اختلال ترافیک و روان سازی تردد خودروها در محورهای جایگزین و اطلاع رسانی در مورد مسیرهای انحرافی قبل از اجرای عملیات تدابیر لازم اندیشیده شد. 

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم ازطریق نصب پلاکارد و علائم پیش آگاهی در ابتدای ورودی آزادراه در هر دو مسیر و فواصل مختلف قبل از رسیدن به پل کردان به خصوص در نواحی انحراف مسیر اتخاذ شد. 

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: به منظور انتقال خط برق 63کیلو ولتی که از عرض آزادراه کرج قزوین عبور می کند همزمان با انسداد آزادراه در محدوده پل کردان و با همکاری و هماهنگی کامل پلیس راه استان و دستگاه های متولی با موفقیت به پایان رسید.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه های متولی و دستگاه های امدادی به ویژه اورژانس و آتش نشانی همراه با تجهیزات و ماشین آلات لازم قبل از ساعت اجرای عملیات در محل مستقر بودند.

درویش پور عنوان کرد: باتوجه به هماهنگی ها و مکاتبات انجام شده با اداره کل صداو سیمای استان موضوع انسداد آزاد راه در چندین نوبت از طریق شبکه خبر اطلاع رسانی شد. 

وی خاطرنشان کرد: عدم صدور بارنامه و بلیت از مسیرهای منتهی به محدوده انسداد آزاد راه با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شد. 

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی تصریح کرد: برای بررسی و کنترل آخرین روند اقدامات 24ساعت قبل از شروع عملیات  بازدید میدانی از محدوده انتقال خط برق به عمل آمد. 

درویش پور تصریح کرد: بلافاصله بعد از اتمام عملیات  پاکسازی مسیر و بازگشایی آزاد راه از سر گرفته شد. 

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده انتظار می رود پروژه ملی قطار برقی کرج هشتگرد در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز