خبرگزاری کار ایران

با هدف جهانی‌تر شدن حماسه اربعین؛

مسابقه فیلم و عکس اربعین در البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۴۳۵

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: با هدف جاودانه ماندن همایش عظیم زیارت اربعین، مسابقات عکس و فیلم کوتاه، برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، محمد زارع بنادکوکی با اشاره به برگزاری مسابقات عکس و فیلم ویژه اربعین، گفت: علاقمندان می‌توانند با انتخاب یکی از موضوع‌های تبلور بیانیه گام دوم انقلاب در اربعین، عاشقانه‌های اربعین، وحدت اسلامی، نماز عاشقی، پیاده‌روی، موکب‌های بین‌المللی و کودکان زائر در دو بخش عکس، فیلم کوتاه (یا مصاحبه تصویری ) در مسابقه اربعین حسینی(ع) شرکت کنند.

وی تصریح کرد: مهلت ارسال از 7 مهرماه جاری لغایت 23 آبان ماه درنظر گرفته شده و تهیه آثار با گوشی همراه نیز بلامانع است.

زارع افزود: علاقه مندان باید آثار خود را با ذکر مشخصات خود به همراه شماره تماس در پیام رسان‌های واتس‌آپ، سروش، و گپ به شماره ۰۹۳۵۳۲۸۴۷۱۸ ارسال نمایند.

مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه، بیان کرد: امیدواریم با به تصویر کشیدن شکوه، زیبایی و بندگی‌های با اخلاصی که در راهپیمایی بزرگ اربعین رقم می‌خورد، بتوانیم در راستای جهانی‌تر شدن اربعین و جاودانه ماندن این همایش عظیم جهان تشیع قدم برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز