خبرگزاری کار ایران

رحمانیان مطرح کرد:

ترسیم متر و معیار مشخص به پویایی روابط عمومی‌های استان کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۴۱۳

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز ترسیم متر و معیار مشخص را لازمه پویایی روابط عمومی های استان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، حسین رحمانیان با بیان این مطلب در هفتمین جلسه هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های‌دستگاه‌های‌اجرایی استان با اشاره به اینکه توفیقات اخیر در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی حاصل حمایت ها و رصد فعالیت های صورت گرفته در این عرصه است، اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین موضوع مرتبط با روابط عمومی‌های استان که با تاکید استاندار از سوی دبیرخانه شورا در دست پیگیری است، موضوع جشنواره روابط‌عمومی‌های استان است که مقدمات آن با برگزاری نشست با مسئولان دانشگاه خوارزمی فراهم شده است.

وی تاکید کرد: برگزاری جشنواره روابط عمومی های البرز باید به گونه ای برنامه ریزی و اجرایی شود که هر ساله به صورت مرتب برگزار شده تا بتواند رویه ای علمی و تخصصی به خود بگیرد.

رحمانیان گفت: دانشگاه خوارزمی با فعالیت یکصد ساله خود اعتباری ملی و بین المللی دارد که می تواند به عنوان مرکزی علمی ایده آل های آکادمیک خود را در عرصه ای اجرایی محک زده و معیار و سنجه مطلوبی برای فعالیت های حرفه ای در عرصه ارتباطات و روابط عمومی برای فعالان آن بشمار رود.

وی افزود: پیوند میان حوزه سیاست گذاری و اجرا با مراکز علمی و پژوهشی اتفاق میمون و مبارکی است که می تواند فعالیت‌های آتی در تمامی حوزه ها را منسجم ساخته و به هدف مطلوب نزدیک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز