خبرگزاری کار ایران

اکبرپور به ایلنا خبر داد:

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری آفرود کارگران به میزبانی البرز

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۵۲۴

رئیس انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران البرز، گفت: اولین دوره مسابقات کشوری آفرود کارگران در دو لاین آقایان و بانوان به میزبانی استان البرز، برگزار می شود.

میثم اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری رقابت اتومبیلرانی کارگران کشور، گفت: پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره مسابقات آماتوری آفرود و در راستای مشارکت با کمیته آفرود باشگاه مقاومت البرز سپاه امام حسن مجتبی(ع)، هفدهم آبانماه سال جاری، میزبان مسابقات کشوری آفرود کارگران، خواهیم بود.

وی افزود: این مسابقات با هدف ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی، ارتقا سطح سلامت روحی- روانی و جسمی جامعه سختکوش کار، ایجاد انگیزه در میان جوانان کارگر، ارتقا سطح توانمندی و شور و اشتیاق، تقویت و توسعه رشته پرهیجان اتومبیلرانی در میان علاقه مندان کارگر کشور برگزار خواهد شد. 

رئیس انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران استان البرز، تصریح کرد: این رویداد در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد و به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز ارزنده خواهند شد.

اکبرپور ضمن دعوت از صاحبان مشاغل و صنایع در حمایت از این رقابت ها، ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده بی شک یکی از بی نظیرترین مسابقات اتومبیلرانی کشور رقم خواهد خورد که این امر مستلزم حمایت مدیران و مسئولان استان البرز خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز