خبرگزاری کار ایران

فلاح نژاد در گفت و گو با ایلنا:

البرز، بحران کارگری ندارد / برقراری ارتباط کارگران با مدیران مسئول استان

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۰۲۰

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز تاکید کرد: طی سنوات اخیر و به رغم مشکلات اقتصادی کشور، استان البرز در حوزه کارگری با بحران جدی روبرو نبوده است.

حسین فلاح نژاد در گفت و گو با ایلنا ضمن اشاره به وضعیت کارگران البرز، گفت: با توجه به 9 سال فعالیت‌ام در اداره کل کار البرز و ارتباط مستقیم به عنوان معاونت اجتماعی و رفاه کارگران، این ادعا که در حوزه کارگری هیچ مشکل و دغدغه ای وجود نداشته، درست نیست چرا که نه تنها در این خصوص بلکه در هیچ حوزه دیگر نیز نمی توان مدعی این قضیه بود.

فلاح نژاد ضمن تاکید بر اینکه در بخش کارگری البرز به معنای واقعی، بحران نداریم، تصریح کرد: کارگران و پرسنل شرکت هایی در استان وجود دارند که گاها یک یا چند ماه معوقه حقوقی دارند، اما مدیران‌شان تلاش می کنند، معوقه ها را جبران کرده و از کارگروه تسهیل و یا منابع دیگر، موانع را برطرف کنند. 

این مدیر استانی گفت: در مجموع این واقعیتی است که آنچه کارگران به عنوان حداقل حقوق، دریافت می کنند، پاسخگوی نیاز آنها نیست و با توجه به وضعیت اقتصادی در سطح ملی باید در نظر گرفته شود.

فلاح نژاد با عنوان اینکه در طول چند سال اخیر تجمع کارگری در استان وجود نداشته، اظهار داشت: اتفاق خوبی که در البرز رقم خورد، دسترسی کارگران و مسئولان‌با یکدیگر است و این ارتباط در سطوح مختلف مدیران اداره کل استان و نمایندگان شهرستان‌های البرز کاملا وجود دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، افزود: کارگران به راحتی مشکلات و دغدغه‌های خود را با مسئولان مربوطه مطرح می‌کنند و ما در حد توان برای حل و فصل آنها، تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص برنامه های میزبانی البرز، گفت: در آینده چند برنامه پایلوت داریم که یکی از آنها در حوزه بهداشت کارگری است و شامل طرحی می‌شود که همکاران در حال برنامه ریزی آن هستند و اگر با موفقیت، اجرایی شود حتما گستره کشوری پیدا خواهد کرد. 

فلاح نژاد از برنامه‌های گذشته اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز، یاد کرد و گفت: در روزهای اخیر و طی هفته تعاون، همایشی برگزار شد و از تعاونی های برتر در حوزه های تولیدی و خدماتی تقدیر شد.

وی با اشاره به رتبه برتر البرز در ثبت تعاونی های استان، اضافه کرد: از بین 970 تعاونی فعال در البرز، 14 تعاونی برتر، انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز