خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای کمال شهر:

سرانه امکانات کمال شهر از جمعیت موجود، عقب مانده است

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۴۸۰

رئیس شورای اسلامی کمال شهر با اشاره به کمبودهای موجود در این شهر، گفت: برای تأمین رفاه و امکانات مردم، همه دستگاهها و نهادهای عمومی و دولتی باید دست به دست هم دهند تا چالش‌های پیش روی کمال‌شهر، کاهش پیدا کند.

به گزارش ایلنا، قهرمان پوران در جلسه شورا گفت: متأسفانه به دلیل رشد شتابان جمعیت در کمال شهر سرانه امکانات موجود با فاصله ی زیادی از جمعیت موجود عقب مانده است.

پوران افزود: برای تأمین رفاه و امکانات مردم همه دستگاهها و نهادهای عمومی و دولتی باید دست به دست هم دهند تا چالشهای پیش روی کمال شهر کاهش پیدا کند.

وی گفت: کمبود فضاهای آموزشی، فرهنگی، درمانی و تفریحی از جمله مواردی است که زیرساختهای شهر را با ضعف روبرو کرده است و در حال حاضر با توجه به امکانات موجود افزایش جمعیت در کمال شهر می تواند شرایط را نامطلوب تر کند.

در ادامه پور سلیمانی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) با حضور در شورای اسلامی کمال شهر گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در راستای خدمت رسانی به شهروندان در تلاش است تا اقدامات مناسبی به ویژه در مناطق کم برخوردار اجرا کند. 

وی افزود: همکاری با بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان برای راه اندازی بیمارستان صحرایی در خرمدشت از جمله این خدمات است که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و خدمت رسانی تیم مناسب پزشکی روبرو شده است.

پور سلیمانی گفت: برای کمک به توسعه پایدار کمال شهر نیز در چارچوب توانمندیهای موجود در منطقه بحث اهداء زمین برای احداث مصلای نماز جمعه، مدرسه و فضای سبز را دستور کار قرار خواهیم داد تا مردم از خدمات و رفاه بیشتری در کمال شهر برخوردارد شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز