خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی مطرح کرد:

تسریع در جذب اعتبارات تبصره 18 کمک به حفظ اشتغال و رونق تولید است

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۰۶۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: تسهیلات تبصره 18با هدف حفظ اشتغال و حمایت از صنایع تولیدی کشاورزی و مشاغل خانگی با کارمزد و سود کم نسبت به تسهیلات موجود، در اختیار بنگاه‌های اقتصادی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی با اشاره به تصویب ماده تبصر 18 در اواخر سال گذشته بیان کرد:  تسهیلات تبصره 18 با هدف حفظ اشتغال وحمایت از صنایع تولیدی، کشاورزی و مشاغل خانگی با کارمزد و سود کم نسبت به تسهیلات موجود، در اختیار بنگاه‌ها اقتصادی قرار می گیرد تا به رونق تولید کمک کند. 

وی با اشاره به اینکه از این پتانسیل باید بهربرداری مناسب را برد، افزود: در همین راستا صبح چهارشنبه  با 7 دستگاهی که تسهیلات به آنها تعلق گرفته است جلسه برگزار شد تا وضعیت جذب اعتبارات مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرزدر ادامه گفت : از نماینده سازمان مدیریت نیز خواسته شد که در جلسه حضور داشته باشد تا در روند بررسی مشکلاتی که بر سر راه پرداخت تسهیلات تبصره 18 وجود دارد اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد : جهاد کشاورزی توانسته است 20 درصد اعتبارات تخصیص یافته را جذب و در بخش مربوط مصرف کند اما برخی دستگاهها با توجه به اینکه وظایف خود را در خصوص جذب اعتبار انجام داده اند تا این لحظه نتوانسته اند اعتبار را دریافت کنند به همین منظور مصوب شد تا ظرف مدت 5 روز گزارش نهایی توسط دستگاه ها ارائه شود تا بتوان مشکلاتی که در سطح ملی است با توان و اراده استاندار محترم از مطالبه و هر چه سریع تر روند جذب اعتبارات را تسریع بخشید.

شاهمرادی در ادامه گفت: با توجه به ظرفیتی که در استان موجود است اگر بتوانیم به جذب اعتبارات سرعت دهیم این امکان فراهم خواهد شد که اعتباری که توسط سایر استانها جذب نشده است به سمت البرز هدایت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: انتظار می رود سازمان‌هایی نظیر پارک علم و فناوری و شرکتهای دانش بنیان با توجه به توان و ظرفیتی که در استان البرز موجود است بتواند جذب اعتبار بیشتری  نسبت به سایر استانها انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز