خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی نمایندگی بازرگانی فدراسیون روسیه برای حضور در منطقه ویژه اقتصادی پیام

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۹۶۹

نمایندگان اتاق بازرگانی فدراسیون روسیه در دیدار با مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام علاقه مندی خود را برای حضور شرکت های سرمایه گذاری کشور روسیه در این منطقه اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، هیأتی متشکل از رئیس و نمایندگان  بازرگانی فدراسیون روسیه (زیرمجموعه وزارت صنعت روسیه) در جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگانی از شرکت‌های سرمایه گذار آن کشور ضمن حضور در منطقه ویژه اقتصادی و بازدید از ظرفیت‌های موجود با نادر ثناگومطلق مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ثناگو با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و امکانات موجود منطقه خاطرنشان کرد در کنار فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود امکان فعالیت های اجرایی عمرانی و خدماتی نیز مهیا است.

وی ادامه داد با نیازسنجی‌های صورت گرفته توسط خود شرکت‌های سرمایه گذار بازار فروش محصولات و تولیدات در کشور وجود دارد و حتی امکان صادرات نیز به سایر کشورها موجود دارد.

مدیر عامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام در این جلسه موضوع نزدیک بودن به پایتخت را مزیت این منطقه دانست و گفت:این مزیت باعث شده بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی و حتی برندها ی برتر کشور، استان البرز را برای فعالیت خود انتخاب کنند.

ثنا گو با اشاره به امکان فعالیت در حوزه مونتاژ قطعات در منطقه اقتصادی پیام، گفت: منطقه ویژه اقتصادی  پیام آمادگی دارد در یک همکاری مشترک فرصت ایجاد کارخانه مونتاژ قطعات دستگاه های اتوبوس و همچنین کارگاه های تعمیرات هلی کوپتری را با سرمایه گذاران کشور روسیه فراهم سازد. 

این هیات که با هدف بررسی میدانی شرایط و امکانات و ظرفیت های موجود در منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور یافته بودند از بخش های فرودگاهی، ترمینال و منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کردند و همچنین علاقه مندی خود را برای حضور و فعالیت در این منطقه اعلام کردند. 

مقرر شد مراحل قانونی و مکاتبات رسمی برای ادامه همکاری ها توسط طرفین تا انعقاد تفاهم نامه فیمابین پیگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز