خبرگزاری کار ایران

مقدم مطرح کرد:

حضور 90 درصدی رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه ای البرز در نمایشگاه استانی

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۲۰

مدیرکل ارشاد اسلامی البرز با اشاره به راه اندازی نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای از حضور 90 درصدی فعالان البرزی در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر مقدم در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه‌ای ضمن تقدیر از همراهی مدیران و مسئولان در راه اندازی این نمایشگاه، گفت: امیدواریم بتوانیم  نمایشگاه های متعدد دیگر از این قبیل داشته باشیم.

وی افزود: یکی از امتیازات این نمایشگاه این است که 90 درصد شرکت کنندگان از استان البرز حضور دارند و این موضوع نوید می‌دهد که استان البرز ظرفیت خوبی در حوضه رسانه های دیجیتال دارد.

مقدم تصریح کرد: مسئولان هم باید همکاری کنند که بتوان زمینه دسترسی افراد را به جدیدترین حوضه دیجیتال ایجاد کرد.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه در هشت بخش تشکیل شده است که بخش تارنماهای ایترنتی، رسانه‌های بر خط، پایگا‌های اینترنتی، وبلاگ‌ها، بازی های یارانه‌ ایی سرگرمی، رسانه های همراه هوشمند بخش مسئولان و نرم افزارهای رسانه را شامل می شود.

مقدم گفت: فرهنگ سازی در اینترنت، اپراتورهای خدمات، فروشگاهای اینترنتی و سایت های مربوط به حوزه دیجیتال در استان البرز دنبال شد و طی سال های 96 و 97 در بخش بازی های یارانه‌ای به عنوان استان برتر انتخاب شده که حکایت از استعداد و قدرت جوانان البرزی دارد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف وظایف خود را انجام میدهد ولی یکی از بخشهای مختلف بخش رسانه‌ ایی است که با یک جهش خوب به وجود آمده است و این امر باعث خواهد شد به مرور زمان از این تکنولوژی جدید به درستی استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز