خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج:

ماشین‌های کشاورزی خودگردان، پلاک گذاری می‌شود/ محدودیت سهمیه سوخت به ماشین‌های فاقد پلاک

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۲۳۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: بزودی تمام ماشین های کشاورزی خودگردان شهرستان کرج پلاک گذاری می‌شود.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا روشن نژاد از حذف شرط لزوم معاینه فنی کمباین و تراکتورهای فاقد پلاک تا سررسید پانزدهم مهرماه 1398 خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج با بیان اینکه تأمین و توزیع لاستیک برای تراکتورهای فاقد پلاک در دست پیگیری است؛ خاطرنشان کرد: عواقب احتمالی عدم پیگیری در خصوص پلاک گذاری تراکتورها با مالکین مربوطه است.

روشن نژاد اضافه کرد: بزودی با اجرای طرح شماره گذاری تراکتور‌ها و ماشین های کشاورزی خودگردان، سهمیه سوخت گازوئیل به ماشین‌های کشاورزی فاقد پلاک با محدودیت مواجه خواهد شد.

وی در ادامه از بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث ماشین های خودگردان کشاورزی که چندین سال متوالی فاقد بیمه نامه بوده اند؛ خبر داد و افزود: منظور کردن تخفیف 30% بیمه شخص ثالث ماشین های کشاورزی خودگردان برای سال جاری و برداشته شدن شرط زیر 25 سال عمر مفید تراکتورها برای مالکان ماشین های کشاورزی از دیگر مشوق های دولت در اجرای این طرح است.       

روشن نژاد در خاتمه با بیان اینکه در شهرستان کرج 259 دستگاه ماشین آلات کشاورزی مشمول شماره گذاری هستند، اظهار داشت: از این میزان 200 دستگاه تراکتور فاقد پلاک است.

وی از کشاورزان و صاحبان ماشین های کشاورزی شهرستان خواست در اسرع وقت با مراجعه به جهادکشاورزی، نسبت به تشکیل پرونده و شماره گذاری تراکتور‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز