خبرگزاری کار ایران

در جلسه صد و پنجاه و ششم تصویب شد؛

رأی مثبت شورای شهر کرج به لایحه برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۵۷۲

شورای شهر کرج به لایحه دو فوریتی شهرداری این کلانشهر جهت تخصیص اعتبار برای برگزاری مراسم گرامیداشت مقام شامخ خبرنگار رأی مثبت داد.

به گزارش ایلنا، اعضای شورای شهر کرج در صد و پنجاه و ششمین جلسه رسمی خود به لایحه دو فوریتی شهرداری مبنی بر تخصیص اعتبار برای برگزاری مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار رأی مثبت دادند تا مدیریت شهری به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محموم صارمی و روز خبرنگار مراسمی برگزار و از اصحاب رسانه و خبر تقدیر و تشکر کند.

مقرر شد اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در خصوص کم و کیف برگزاری این مراسم با کمیسیون های هنر و ارتباطات و فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همفکری و مشورت کند. نمایندگان مردم بر برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم تاکید داشتند و گفتند که بنا نیست دعوت از اصحاب رسانه صرفاً از خبرنگاران همراه و حامی مدیریت شهری صورت پذیرد.

نمایندگان مردم در این جلسه همچنین به دیگر لایحه دو فوریتی شهرداری کرج مبنی بر مجوز بکارگیری نیرو توسط پیمانکار نیروی انسانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رأی مثبت دادند و بر آن صحه گذاشتند. در بخشی از لایحه آمده است: «سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به منظور تکمیل و بهره برداری پروژه های توسعه نیمه تمام و جهت حفظ و نگهداری عرصه هایی که در سال قبل احداث گردیده است، نیازمند بکارگیری 149 نفر نیرو از طریق پیمانکار انسانی به مدت سه ماه است که اعتبار در متمم بودجه سال جاری لحاظ می شود.»

لایحه دو فوریتی تفویض اختیار به معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج نیز مطرح شد اما رأی نیاورد و مقرر گردید که در کمیسیون های تخصصی مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد. مواردی که کمالی زاده در این لایحه خواستار تفویض آنها به رحیمی سرپرست سازمان شده، بدین شرح است: 1) ارائه سانس رایگان سالن های ورزشی در اختیار به مناطق، سازمانها و نهادهای دولتی در صورت امکان، 2) عقد تفاهم نامه با ادارات کل ورزش، ارشاد، هیئت های ورزشی و سایر نهادهای دولتی جهت اجرای کارهای مشترک، 3) اجاره غرف و فضاها در فرهنگسراها برای متقاضیان، 4) واگذاری اماکن سازمان به صورت رایگان با هدف حمایت از موسسات مردم نهاد، 5) فسخ و اطاله قرارداد و 6) مشارکت با سازمان های مردم نهاد و موسسات مجاز.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز