خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

مدل توزیع اعتبارات با هدف محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۹۲۴

استاندارالبرز با اشاره به‌ضرورت توجه به شهرستان‌های طالقان و اشتهارد، گفت: باید زیرساخت‌های لازم در این شهرستان ها محقق شود تا در حوزه تقویت صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، مسیر رشد و توسعه استان، تسریع شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های مغفول مانده البرز شناسایی و بهره برداری شوند، افزود: بر این اساس توجه به مناطق مستعد ولی محروم شهرستان های طالقان و اشتهارد در دستور برنامه های استان است.

وی ادامه داد: باید زیرساخت های لازم در این 2 شهرستان ایجاد شود تا بتوان بویژه در حوزه تقویت صنعت گردشگری طالقان با ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، مسیر رشد و توسعه استان را تسریع کنیم.

شهبازی گفت: مدل توزیع اعتبارات نیز در استان با استفاده از ظرفیت های مغفول مانده قانونی با محوریت محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار البرز صورت گرفته است.

استاندار البرز عنوان کرد: امسال شهرستان های طالقان، 60 درصد و اشتهارد، 47 درصد افزایش اعتبار نسبت به سال گذشته را تجربه کردند.

وی گفت: این 2 شهرستان البرز به صورت پایلوت در محرومیت زدایی مورد توجه ویژه ای در توزیع اعتبارات قرار گرفتند.

شهبازی افزود: متعهدانه و متعصبانه تحقق وعده‌های دولت و نظام را در البرز پیگیری می‌کنیم از این رو امسال با جدیت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان که بالای 90 درصد پیشرفت دارند را تا اتمام و بهره برداری دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: این روزها پیگیری برای تسریع در تکمیل پروژه های مهم استان که مردم سال ها در انتظار تحقق شان بودند با موج جدیدی از پیگیری و جلب توجه ملی همراه بوده که تخصیص حدود 800 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آزادراه های تهران-شمال و همت در محدوده البرز از جمله این امور است.

استاندار البرز جذب 20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه هشتگرد-طالقان را برای تحقق آرزوی 20 سال مردم این منطقه را اقدامی گره گشا دانست و گفت: این امر طی جلب توجه مسئولان ملی به این راه مهم محقق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز