خبرگزاری کار ایران

درویش پور مطرح کرد:

لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای حل مشکل معارضان ۴ خطه کردن راه آهن محدوده گرمدره

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۳۷۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به وجود ۲۴۳ پلاک از املاک مردم در مسیر جدید راه آهن محدوده گرمدره، گفت: باید در اسرع وقت تمهیدات لازم برای حل مشکل معارضان ۴ خطه کردن راه آهن در این شهر اندیشیده شود.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور امروز در بازدید از شهر گرمدره با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی استان که همواره مورد تاکید استاندار البرز است، ارتقا کیفیت خدمات حوزه مدیریت شهری محسوب می شود، افزود: بر این اساس طی بازدیدهای میدانی و تشکیل نشست‌های تخصصی در شهرهای مختلف استان به بررسی مسایل و مشکلات و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه ضریب شهرنشینی در البرز بالغ بر ۹۲.۶ درصد است، ادامه داد: حل موانع این جمعیت بزرگ شهرنشین استان در حوزه مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است. 

درویش پور با اشاره به مطرح کردن موارد مهم با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار گرمدره، افزود: پروژه ۴ خطه کردن راه آهن که ۸ کیلومتر آن در محدوده این شهر ۹۱ درصد پیشرفت دارد، ولی وجود ۲۴۳ پلاک از املاک مردم در این محدود روند کار مختل شده است. 

معاون استاندار البرز اضافه کرد: باید در اسرع وقت تمهیدات لازم برای حل مشکل معارضان ۴ خطه کردن راه‌آهن در محدوده گرمدره اندیشیده شود.

وی گفت: عبور بزرگراه شهید لشکری و جاده مخصوص کرج شهر گرمدره را به چند بخش تقسیم کرده و دسترسی مناسبی بین جنوب و شمال این شهر وجود نداره بنابراین زیرگذری برای حل این معضل طراحی شده است. 

درویش پور افزود: طی هفته های آینده برنامه ریزی لازم برای کلنگ زنی این زیر گذر با حضور استاندار البرز صورت میگیرد. 

وی عنوان کرد: گرمدره ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد بنابراین پروژه تجاری فرهنگی در این راستا در دستور کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز