خبرگزاری کار ایران

توسط شرکت برق استان البرز انجام شد؛

سرویس رایگان ۱۲۰۰ دستگاه کولر مددجویان کمیته امداد البرز

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۲۷۷

قائم‌مقام کمیته امداد البرز گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ۱۲۰۰ دستگاه کولر مددجویان کمیته امداد البرز را طی مدت سه هفته به‌صورت رایگان سرویس و راه‌اندازی کرد.

به‌گزارش ایلنا، شاپور قاسمی با تقدیر از همکاری مطلوب شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نیازهای متنوعی دارند که در صورت تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای خدمت‌رسانی می‌بایست بار هزینه‌ای امورات مختلف زندگی را از دوش آنها برداریم.

وی با اشاره به لزوم مشارکت ادارات استان در رفع مشکلات و نیازهای محرومان افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ۱۲۰۰ دستگاه کولر مددجویان کمیته امداد البرز را طی مدت سه هفته به‌صورت رایگان سرویس و راه‌اندازی کرد.

قاسمی با تأکید بر اینکه همراهی و همکاری ادارات و دستگاه‌های استان می‌تواند در راستای مأموریت‌های ذاتی آنها و در قالب خدمات ویژه به محرومان انجام شود گفت: طی یکسال گذشته جامعه فرهنگیان، ادارات کل راهداری، حوزه هنری، شهرداری کرج، ورزش و جوانان، حوزه علمیه، سازمان تبلیغات، و بسیاری از تشکل‌ها همچون اصناف و اتاق بازرگانی تعاملات و همکاری‌های خوبی با این نهاد و در راستای رسیدگی به امور محرومان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز